Київ. Пішохідний міст над Дніпром. Величезний банер з qr-кодом від бренду Таврія височіє над водою і не може не привертати уваги.

"Кіно про істинні цінності". "Вже на всіх екранах країни". "Всі герої реальні". Ось із чим знайомить нас афіша у стилі великобюджетного кіно. Та за ним криється дещо більше.

Це не звичайна реклама, а цілий короткометражний фільм, що знятий брендом Таврія зі своїми співробітниками у головних ролях. Його можна подивитися на сайті, зісканувавши QR-код на афіші.

У сюжеті розкриваються істинні цінності звичайних людей, які не забувають про свої принципи у світі, який так швидко змінюється.

Адже, коли багато людей переймаються проблемами недостатньої кількості лайків у соц мережах чи незнанням нових сленгових термінів, таврійці вміють помічати прекрасне навколо та отримувати задоволення від улюбленої справи.

У "Кіно про істинні цінності" можна побачити, що означає стрітрейс для робітників, який їхній плейліст, як виглядають їхні дедлайни та хто їх реальний геймер, який вже 21 рік працює на виробництві. Подивитись фільм можна тут.

"Чесно триматися своїх життєвих принципів, бути собою без прикрас та самообману — це перевірений спосіб залишитися щасливими у цьому мінливому світі. Тому замість намагатися бути кимось іншим, ми показуємо себе, якими є", – вірять робітники Таврії і бренд розділяє їхні цінності.

Це кіно – подяка своїм працівникам. Але на ньому все тільки починається.

Бренд не забув і про людей по іншу сторону екрану. Після перегляду на глядачів чекає сюрприз. Кожен відвідувач сайту може відчути себе кіноекспертом, роздати нагороди акторам у цікавих номінаціях та взяти участь у розіграші особливих подарунків.

Цим проектом Таврія, нагадує усім нам, що варто хоч іноді зупинятися у цьому надшвидкісному світі і згадувати про істинні цінності, що залишаються на все життя.

Хотите первыми получать важную и полезную информацию о ДЕНЬГАХ и БИЗНЕСЕ? Подписывайтесь на наши аккаунты в мессенджерах и соцсетях: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

Просмотров: 63